Var kan jag fråga?

Var kan jag ställa frågor och få mer information om de nya krisstöden?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Information om stödet för Särskilda behov i kulturlivet publiceras i samband med att ansökningen öppnas den 22 okt kl.13.00. För information om Krisstöd för inställda och uppskjutna evenemang kan läsa på vår hemsida här.
    Kulturrådet går ut med kontinuerliga nyheter på kulturradet.se, via nyhetsbrev, direktmail till tidigare sökande i våra system, på Facebook, Twitter, Instagram samt på den FAQ (som du är på nu) som ständigt fylls på med fler frågor och svar, på Kulturrådets hemsida. Vid specifika frågor under ansökningsperioderna kan sökande även mejla vår support på krisstod@kulturradet.se samt ringa på telefonnummer
    08-519 265 00. Öppettid: 10-16, lunchstängt kl 12-13.
    Beskriv vad din fråga så kopplar växeln dig till rätt person.

    Ni kan även gå in på våra webbinarier, vi rekommenderar detta!
    Följ den här länken

    Mvh
    Kulturrådet
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.