Var hittar jag kostnadsposten ”Eventuellt kvarstående medel” i redovisningsblanketten?

Hej,
Jag hittar inte kostnadsposten ”Eventuellt kvarstående medel” i redovisningsblanketten för kulturskolebidraget. På sida 6 står det att man ska använda den posten för den del av bidraget som inte kommer att användas före årsskiftet.

Kulturrådet

Kommentarer

  • Hej!
    På grund av ett tekniskt fel har rubriken till fältet ”Eventuellt kvarstående medel” tyvärr fallit bort i onlinetjänsten. Använd det sista sifferfältet på sida 6 för eventuellt kvarstående medel. Här ser ni hur det borde se ut i blanketten.

    Kulturrådet