Vad gäller för Skapande skolabidraget och dess påverkan av Corona?

Hur påverkas Skapande skola av coronautbrottet?
Kulturrådet

Kommentarer

  • För att underlätta för alla huvudmän har Kulturrådet beslutat att den 27 oktober 2020 är nytt sista datum för att skicka in redovisning för beviljade bidrag för läsåret 2019/2020. Det går att förlänga projektperioden till hösten utan att inkomma med förfrågning om projektförlängning. Villkoren för bidraget är i övrigt oförändrade.
    Läs mer här
    Kulturrådet