Konsert och samarbetsprojekt: Vad är ett samarbetsavtal/avsiktsförklaring?

Kan samarbetsavtal/avsiktsförklaring vara att t.ex. en festival är intresserade av att man kommer och spelar där?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Ja, så länge ni har ett skrivet överenskommelse där det framgår hur, och vad de ska gå in med som ni skickar till oss i samband med att ni skickar ansökan.

    Mvh
    Kulturrådet