Tidpunkt för inlämning

Hej! Var någonstans framgår det specifikt klockslag för sista ansökan till bidraget för Musikutgivning?

Kalle Perlskog

Kommentarer

  • Hej!
    På första sidan i ansökningsblanketten står det att ansökningar som kommer in efter kl. 24.00 sista ansökningsdagen avvisas.
    Det är viktigt att vara ute i god tid när man gör sin ansökan. Sista ansökningsdagen är det ofta hög belastning på våra system. Om det är möjligt skickar man med fördel in ansökan i god tid före stängning, då är belastningen på våra system mindre och man hinner få hjälp ifall det är något som inte fungerar.

    Johan
    (Uppdaterad )
  • Hej! Vad är deadline för uppladdning av ljudproven till fonogramstödet efter att blanketten är inskickad?
    mvh/Elin
    Elin
  • Hej!

    Ljudprov ska laddas upp i onlinetjänsten direkt efter att ansökan skickats in.

    Efter att ljudprov laddats upp får man en bekräftelse på att de kommit in och inom 24 timmar kan man se filerna i sitt ärende.

    Johan
    (Uppdaterad )