Stöd som betalats ut

Hej,

H-by kommun har fått stöd av Stärkta bibliotek och jag är projektanställd för att genomföra projektåret. Vårt projekt handlar om att nå ut till fler unga i kommunen och tillgängliggöra bibliotekets resurser. Delaktighet är ett genomgående tema i projektet. Vi har redan beviljats stöd för nästa år.

Min fråga är om vi kan anställa en ungdom som arbetar extra med projektet? Ungefär två timmar i veckan tänker vi oss. Vi har inte nämnt detta i vår ansökan men det hänger ihop med vår tanke om att skapa relationer och stärka ungas inflytande på biblioteket.

Med vänlig hälsning,
Caroline
Projektledare

Caroline Wänlund (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    Om ni vill göra ändringar i budgeten ska ni kontakta er handläggare som är den som kan bedöma ert enskilda fall.

    Mvh

    Kulturrådet