Stärkta bibliotek, uppsökande verksamhet och pengar över

Hej! Vi har pengar kvar inom projektet Stärkta bibliotek med fokus Uppsökande verksamhet som vi hade tänkt använda under våren. Vad händer med pengarna om vi inte kan använda upp till det som vi hade planerat för?

Kommentarer

  • Hej!

    Den typen av information vill vi att du skickar till bidragets handläggare, som gör en bedömning av det enskilda fallet.
    Skicka en beskrivning av er situation till någon av bidragets handläggare, se kontaktuppgifter under Stärkta bibliotek - Kontakt - Handläggare:
    https://www.kulturradet.se/sok-bidrag/starkta-bibliotek/
    Uppge ert ärendenummer i mailet.