Stärkta bibliotek - besked om beslut?

Den ansökning som man snart får göra rörande Stärkta bibliotek - när får man reda på om man får bidraget man ansökt för och när kan man börja använda de pengarna?

Kommentarer

  • Hej Anders,
    Vi fattar beslut om din ansökan och om hur bidraget ska fördelas cirka 8 veckor efter sista ansökningsdatum, och utbetalningen sker strax därpå.

    Vänligen,
    Anna
  • Hej! Kommer besked om Stärkta den här veckan?
    Jenny Pettersson
  • Hej Jenny,

    Vi hoppas att kunna ge besked den här veckan, ja.

    Vänligen
    Alan
  • Hej!
    Verkar inte som er tidsplan för besked om stärkta bibliotek höll, hur ser den reviderade ut?

    med vänliga hälsningar
    Martina Gunnarsson
    Martina
  • Hej!

    Beslut är beräknat till vecka 24.
    Kulturrådet