Stärkta bibliotek

Hej!

Vi har fått pengar i satsningen Stärkta bibliotek för att anställa en bibliotekarie som under ett år ska jobba med prioriterade grupper. I ansökan skrev vi att hen ska börja 1 oktober 2019, men vi har fått tag på en person som kan börja redan 1 september, vilket är toppen tycker vi. Behöver vi anmäla detta på något sätt till er? Det påverkar bara positivt på så sätt att han kan sätta igång tidigare. Projektet kommer att pågå lika lång tid som sagt i ansökan - vi bara startar lite tidigare.

Kommentarer

  • Hej Lotta!

    Tack för ditt inlägg, då vet vi. Det går bra att ni kör igång lite tidigare än planerat!

    Vänligen,