Stärkta bibliotek - innefattas meröppet, chippning och utrustning?

Är medel till investering för ett meröppet bibliotek möjligt att söka för, för chippning av böcker och utrustning?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Ja det är möjligt att söka för dessa områden, men liksom i alla ansökningar behöver det kopplas till en omvärldsanalys och en motivering.

    Läs mer om bidraget
    Kulturrådet