Stärkta bibliotek ansökningsdatum 2019

När är ansökningstiden för stärkta bibliotek för 2019?

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Ansökningstiderna för 2019 ser du på: http://www.kulturradet.se/sv/bidrag/Oversikt-datum-2019/

    Ansökningsperioden för Stärkta Bibliotek kommer att vara 07 mars - 04 april 2019.

    Med vänliga hälsningar,
    supporten
    Kulturrådet
  • Hej Supporten!

    Vår ansökan blev inte beviljad denna gång men vi undrar om den kan ligga
    kvar inför ansökningsperioden 07 mars - 04 april 2019. Eller är det så att vi
    ska skicka in den på nytt under denna period ?
    Med vänliga hälsningar
    Kent-Åke
  • Hej Kent-Åke

    Ni måste skicka in en ny ansökan inför nästa år.
    Kulturrådet
  • Finns bidragen till stärkta bibliotek med i M och KD:s budget för 2019?
  • Hej Anna,
    Ja, de bidragen kommer vara kvar under 2019.

    Du kan läsa om skillnaderna I regleringsbreven här.

    Vänligen,
    Anna