Söka till flera bidrag

Jag driver en publiceringsplattform som arbetar med skärningspunkten mellan litteratur, estetik och ekologisk tanke. Vårt team är så uppdelat:
- 2 personer sammanställer det litterära innehållet i böckerna, som är en samling texter kring ett tema, och arbetar som producenter för projektet.
- En person designar bokomslaget och arbetar med estetiken av hög kvalitet och i linje med temat.

Jag tänkte på att ansöka till två stöd programm,
"Projektbidrag bild- och formkonst" för design delen av boken och "Verksamhetsbidrag för internationell och interkulturell kulturverksamhet" för produktion och innehåll, eftersom texterna kommer att vara på engelska och ha en stark internationell syn.

Skulle ansökan om två bidrag (med ganska avlägsna tidsfrister) vara möjlig?

Tack

Kommentarer

  • Hej Sophie,

    Du får givetvis söka flera bidrag samtidigt, men det vore bättre om du frågade en handläggare och få rätt svar. Om du öppnar det bidrag du tänkte söka bidrag för så ser du handläggarens namn och e-postadress längst ner under bidrag informationen.

    Vänligen
    Alan