Söka stödpaket med nystartat företag

Hej! Jag undrar om jag kan söka stödpaketet även fast jag startade mitt företag i november med förlängt bokslut vilket betyder att jag inte kan bifoga årsbokslut?

Bästa Hälsningar
Elisabeth

Kommentarer

  • Hej,

    Du söker stöd om du har haft/ kommer få inkomstbortfall under mars-maj perioden. Du kan alltid skriva in övriga upplysningar längst ner i blanketten om du vill förklara varför ni inte har bokslut.

    Vänligen
    Alan
  • Hej igen,

    Det blir en liknande blankett kanske med lite justeringar. Kopia av liknande blanketter finns på vår hemsida under varje bidragsform.

    Vänligen
    Alan