Söka krisstöd 2021

När är nästa utlysning för krisstöd hos Kulturrådet?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Kulturrådet kommer inom kort att öppna för ansökningar av krisstöd 2021. Anmäl er till vårt nyhetsbrev här för att få information eller gå in på vår hemsida direkt.
    Se även Konstnärsnämndens krisstöd som går att söka 13 jan - 3 feb.

    Mvh
    Kulturrådet
  • Hej! Kommer det komma ett krisstöd för inställda föreställningar under hösten 2020. Jag tyckte jag såg ett sånt stöd ligga ute på er hemsida, men nu hittar jag det inte.
  • Hej Ida.

    Ja det kommer att komma ett till sånt stöd men det behöver justeras lite i förhållande till riktlinjer och förordning. Håll koll på våra kommunikationskanaler och hemsida så kommer det inom kort att komma mer information där.

    mvh
    Christoph