Kan man söka fonogramstöd som privatperson?

Hej. Finns det något sätt att söka detta bidrag som privatperson utan F-skattsedel?

Kommentarer

  • Hej Oskar,
    Tyvärr kan inte privatpersoner söka fonogramstöd, utan man måste ha en enskild firma eller vara en del av ideell förening, organisation, aktiebolag eller dylikt.

    Istället kan du kolla in Konstnärsnämndens stöd till musiker.

    Vänligen,
    Anna