Skillnaden mellan tryckt och digital tidskrift

Vår tidskrift finns både som tryckt tidskrift och digitalt tillgänglig i pdf-format. Är det sistnämnda att betrakta som en digital tidskrift, även om den endast är en digital version av den tryckta tidskriften?
Per Lindqvist

Kommentarer

  • Hej Per,

    Ja, när den är tillgänglig i digital format ska man ange det. Frågan är mest för statistik och information för bidraget.

    Vänligen
    Alan