Skicka redovisning

Jag kan spara ner tillfälligt men nu vill jag skicka in. Då får jag svar att ett fält är tomt men jag har gått igenom och fälten är ifyllda som ska vara ifyllda. Vad gör jag?
katarina Larson

Kommentarer

  • Hej!

    I felmeddelandet du får kan du läsa vilket fält som saknar information. I vissa fall kan du behöva fylla i "0" i fält som du lämnat tomma.

    Vänligen,
    Johan
  • Hej !
    När det gäller bokstart ska en ny ansökan skickas för varje år trots att projektet är flerårigt?
    Kristina
  • Hej Kristina,

    Ja, man söker för varje år även om man har flerårigt projekt.

    Vänligen
    Alan