Skapande Skola-ansökan: Planerade insatser i förskola/grundskola

I ansökan för skapande skola - ska man ta med egna planerade insatser, kulturaktiviteter under fälten "planerade insatser i förskolan/grundskolan" eller endast de man söker stöd för?

Kommentarer

  • Hej Gun,
    Tack för frågan. Sidorna 1-5 berör förskolan och skolans ordinarie verksamhet. Därefter från ”Övrig verksamhet” till och med budget och övriga upplysningar berör själva bidraget.

    Vänligen,
    Anna