Skapande skola och Covid-19

Hur ska man i dagsläget förhålla sig till de problem som uppstår iom Covid-19. Inställda aktiviteter, t.ex skolan eller aktören avbokar. Vad händer med bidraget om man inte kan genomföra projekt?

Kommentarer

  • Se gärna informationen på hemsidan om Skapande skola och Corona, Skapande skola och covid-19
    Vi uppdaterar informationen och kommer även att återkomma till kontaktpersonerna/samordnarna för Skapande skola kring detta under vårvintern.