Skapande skola: belopp & deltagande

Hej,
vi sitter med ansökan till Skapande skola och har några frågor.
  • Kan elever delta i flera projekt som är finansierade med medel från Kulturrådet?
  • Finns det ett maxbelopp som vi kan söka per elev (typ 200:-/elev)?
Tacksam för svar!
Med vänlig hälsning
Sanna

Kommentarer

  • Hej Sanna,
    Ja, det kan de och vi har ingen schablon eller maxbelopp per elev, klass eller liknande.

    Vänligen
    Alan