Skapande skola blankettmallar för ansökningsomgång 2020/21

Hej!
Var hittar jag blankettmallar för Skapande skola ansökningsomgång 2020/21?

Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej,

    Blanketterna (Word-blankettmall och Kopia av ansökningsblanketten) finns under rubrik 4: Hur ansöker du? Länk till sidan: https://www.kulturradet.se/sok-bidrag/vara-bidrag/skapande-skola/.

    Vänliga hälsningar
    Alan
  • Hej!

    I den kopia av ansökningsblanketten som ni har lagt ut på hemsidan finns frågor som gör mig förvirrad. Sid 4-6.

    Vad är det för skillnad på frågan på sidan 4 och sidan 5? Först trodde jag att frågorna på sid 4-6 var en och samma och att när fältet på sid 4 var tom så fortsätter jag på sid 5 och sedan till sid 6. Frågorna är ju desamma på alla de tre sidorna. Men det står olika antal tecken angivna efter frågan och det är detta som gör mig förvirrad.

    Sid 4: Beskriv planerade projekt med fokus på konstnärlig fördjupning och eget skapande. Ange även med vilka professionella kulturaktörer ni planerar att samarbeta med. (Max 1500 tecken).

    Sid 5: Beskriv planerade projekt med fokus på konstnärlig fördjupning och eget skapande. Ange även med vilka professionella kulturaktörer ni planerar att samarbeta med. (Max 3000 tecken).

    Sid 6: Beskriv planerade projekt med fokus på konstnärlig fördjupning och eget skapande. Ange även med vilka professionella kulturaktörer ni planerar att samarbeta med. (Max 3000 tecken).

    Vad menar ni egentligen?

    Tacksam för svar.
  • Hej Anna,

    I själva verket är det samma fråga och fortsättning på den föregående sidan för att få mer plats för svaret. Vi ska se till att ändra blanketten för att undvika förvirringen.

    Vänliga hälsningar
    Alan
  • Tack Alan!

    Hur många tecken totalt är det som gäller då? 7 500?
  • Hej igen Anna!

    Det blir nog 6500 tecken sammanlagt. Det borde nog räcka?

    Vänligen
    Alan