Skapande skola

Hej! När tror ni att det kommer besked om fördelningen av Skapande skola-medel för 20-21? Med vänlig hälsning, Henny

Kommentarer

  • Hej Henny,
    Beslutet för skapande skola för år 20-21 är planerat att tas den 19 maj. Dagen efter brukar vi kunna ge besked. Det kan ta någon dag extra just nu, hoppas ni kan ha förståelse för det.

    Vänligen
    Elisabet