Fria musikgrupper: Frågan "Ange nationella och internationella samarbetsparter"..

Vi söker verksamhetsbidrag för fria musikgrupper och undrar:
Är det konstnärliga eller ekonomiska samarbetsparter som efterfrågas under rubriken Ange nationella och internationella samarbetsparter samt beskriv samarbetet?

Kommentarer

  • Hej Catharina,

    Det är i första hand konstnärliga samarbetspartner som efterfrågas. Ekonomisk kalkyl ska ju fyllas i under egen sida lite längre fram.

    Vänligen
    Alan