Samarbeten kontrakt

Hej! Behöver jag ha kontrakt eller förankring på samarbetsparners för 2025 när jag söker verksamhetsstöd för fria musikgrupper? Vh Sofia
Sofia Thelin Edgren

Kommentarer

  • Kulturrådet
  • Hejsan
    Vi är Tigris fåglar förening och arangörarer och  vi  ansökt för samatbete projekt och håller på arrangera vår festival och väntar på ett beked om bidraget för vi kan inte utföra vår årojekt utan kulturådet bidrag och hittils väntar på ett besked från er.
    Mvh
    Basad Idan
  • Hej Basad,

    Beslut om det har skickats till er den 8 maj till ert angivna mejl i ansökan. Kolla gärna ert mejl. Du kan skriva till support@kulturradet.se om du har ytterligare frågor.

    Vänligen
    Alan