Regionalt utvecklingsbidrag: Obligatoriska bilagor

Ska några obligatoriska bilagor skickas med en ansökan om regionalt utvecklingsbidrag?

Kommentarer

  • De obligatoriska uppgifter som vi behöver för att pröva en ansökan lämnas i ansökningsblanketten. Den som söker bidraget får om den vill bifoga bilagor med en ansökan.

    Om en ansökan inte är ifylld på sådant sätt att Kulturrådet kan pröva den kommer kulturrådet att begära in kompletterande uppgifter.
    Seyde