Redovisning Stärkta bibliotek

Var hittar jag redovisning online för stärkta bibliotek?

Kommentarer

  • Hej Mats,
    Blanketten för redovisning hittar du under Mina ärenden när du är inloggad i Onlinetjänsten.

    Det finns ett utropstecken bredvid de ärenden som går att redovisa. Klicka på ärendenumret. På sidan som öppnas, under rubriken Information om ärendet står det Redovisning: Ny blankett. Klicka på Ny blankett så öppnas redovisningsblanketten.

    Vänligen,

    Anna
  • Jag undrar hur ni vill att man redovisar utgifter för lönekostnader, den största kostnaden för vår del i Stärkta bibliotek?
  • Hej Kajsa,

    Uppgifterna om samtliga kostnader finns att skriva i redovisningsblanketten. En kopia av redovisningsblanketten finns att kolla på vår hemsida under Stärkta bibliotek. Blanketten kan du se under "Hur redovisar du?"

    Vänligen
    Alan