Redovisning skapande skola

Hej,
Har fått information att man ska kunna redovisa Skapande skola för 19/20 from 13 augusti, men jag hittar inte någon blankett. Vart ska jag söka?

Kommentarer

  • Hej Mia!

    Du kan inte redovisa Skapande skola-bidraget ännu.
    För läsåret 2019/20 kan du redovisa under perioden 1 oktober - 27 oktober 2020.

    Här kan du läsa ett inlägg om hur du hittar din redovisningsblankett när det är dags att redovisa, och hur du kan förbereda din redovisning inför redovisningsdatumet:
    Hur hittar jag redovisningsblanketten?