Redovisning

Hej!
Jag gör redovisningen för Tillfälligt verksamhetsbidrag för 1 januari - 30 juni 2022. Jag undrar om Projektbidrag till särskilda behov i kulturlivet okt 2021skall vara med även i redovisningen då detta bidrag är redovisat?
Det är med i ansökan * Beviljade övriga bidrag från Kulturrådet.

Tack på förhand //Helene
Helene

Kommentarer

  • Hej Helen

    Ja, under förutsättning att dessa medel ingick i verksamhetsbudgeten och då du nämner att de fanns med i ursprungliga ansökan så låter det ju vettigt att de finns med även i denna redovisning. Du kan ju göra en notering åt oss att de medlen redan är redovisade separat.

    Förframtida specifika frågor kring redovisningen är du välkommen att kontakta oss på redovisa@kulturradet.se
    Johan