Redovisning Krisstöd Särskilda behov våren 2021

Hej
Vi ska redovisa Krisstöd Särskilda behov våren 2021 och noterar att ni vill ha in Årsredovisning inklusive bokslut och fastställandeintyg för år 2021 tillsammans med redovisningen senast den 28/4 2022. Men enligt skatteverket behöver vi inte ha detta klart förrän den 1/8 2022. Är det möjligt att komplettera med dessa bilagor i ett senare skede när de är klara?
Ulf

Kommentarer

  • Hej Ulf,

    Ja, det är ok att ni kompletterar med årsredovisningen när den är klar

    mvh
    Johan