Redovisning inköpsstöd till folk- och skolbibliotek

Var hittar jag datum för redovisning av inköpsstöd till folk- och skolbibliotek?

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Redovisningsdatumet finns i beslutet som vi har skickat till er. Om ni inte har det kvar så kan du logga in vår onlinetjänst  först för att sedan öppna ärendet som ska redovisas. När du öppnar ärendet så ser du datumet.

    Vänligen
    Alan
  • Hej Alan!
    Det hade varit en stor hjälp om redovisningsdatum stod på informationen så att man slipper logga in för att se datumet.

    MVH
  • Hej Kristina,

    Vi får årligen runt 8000 ansökningar varav runt 3500 får bidrag och som ska redovisas i många olika tider och perioder. Därför går det tyvärr inte lägga blanketten under informationen. Man kan dock lägga redovisningsdatumet på sin almanacka från början för att slippa logga in.

    Vänligen
    Alan