Kan inte logga in

Hej, mitt lösenord verkar inte att fungera, jag kommer ingenstans med min emailadress heller. Jag vill kunna logga in och se datum för redovisning samt redovisningsformulär!
MVH Örjan

Kommentarer

  • Hej Örjan,
    vi ber dig att kontakta supporten i det här ärendet.
    Normalt så skapar du ett nytt lösenord genom att skriva in den emailadress som du angivit i ditt ansökningskonto här. Tryck på Sök och sedan (om du har angett rätt emailadress) så får du alternativet Generera nytt lösenord. Då skickas det nya lösenordet till den (av dig) angivna emailadressen.
    Vänliga hälsningar
    Elisabet