Redovisning av verksamhetsbidrag till kooperativ 2018

Hej,

Jag undrar om jag kan påbörja redovisningen av verksamhetsbidraget för 2018. Deadline är ju 28 maj, men jag trodde kanske att det skulle fungera redan nu. Jag kommer dock inte åt blanketten.

Mvh

Kommentarer

  • Hej Boel,

    Du hittar blanketten här, under punkt 7, "Hur redovisar du". Det är en Wordblankett som du fyller i och skickar in till oss via e-post.

    Vänliga hälsningar
    Alan
  • Hej Alan,

    Tack för hjälpen!
    Nu minns jag att det var så förra året också..

    Mvh
    Boel
  • Allt ifyllt, men har inte alla underlag digitalt.
    Kan jag posta redovisning och bilagor istället?
    MVH
    Lars-Åke
  • Hej Lars-Åke,
    Det går bra att posta det du inte har digitalt. Ange då ärendenumret på försändelsen.

    Skicka det till
    Statens kulturråd
    Box 27215
    102 53 Stockholm

    Vänligen,
    Anna