Redovisning av inställda arr

Skapande skola-aktiviteter har blivit inställda under läsåret 20/21 pga corona. Ska jag redovisa det som noll deltagande elever när aktiviteten inte genomfördes? Ska jag uppge kulturutövarens namn på sista sidan men skriva noll arbetade timmar?
Sofie

Kommentarer

  • Hej Sofie!

    Ja, du ska redovisa det som noll deltagande elever om aktiviteten inte genomfördes.

    Ja, du ska jag uppge kulturutövarens namn på sista sidan, men skriva noll arbetade timmar.

    Vänligen,
    Eliana, Administratör
    Kulturrådet