Redovisa samarbeten

Hej,
Om man samarbetat med en institution, tex teater Västernorrland. Hur anger man det i redovisningsblankettens aktörslista? Ska man ange varje skådespelare/dansare?
Med vänlig hälsning
Christina

Kommentarer

  • Hej Christina,
    Om projektet som genomförts är inom ramen för institutionens verksamhet och de professionella aktörerna är anställda på institutionen så ska man skriva Vänligen,
    Elisabet