Projektstöd till digital scenkonst

Hej,
jag planerar ett scenkonstprojekt där publikmötet sker live men via en digital plattform såsom zoom. Är det möjligt att söka projektstöd från KUR för mitt projekt, förutsatt att alla kriterier är uppfyllda? Hur ska jag i så fall formulera mig när det gäller spelplats?
Ebba

Kommentarer

  • Hej Ebba,
    Det går bra. Fyll i antal tillfällen och skriv Zoom. Kommentera gärna ytterligare under ”övriga kommentarer” och i beskrivningen av ditt projekt.

    Vänligen,
    Anna
    Kulturrådet