Konsertverksamhet: kan en festival söka bidraget?

Ett villkor för stödet är att projektet innefattar minst 5 konserter och kan inte beviljas för enskilda konserter. Min fråga är om en musikfestival med åtta akter/konserter fördelat på två festivaldagar kvalar in i villkoret eller om en festival räknas som ett enskilt konserttillfälle?

Hälsningar,
Jonna

Kommentarer

  • Hej Jonna,

    Ja, en festival med minst fem konserter uppfyller detta villkor.

    Vänligen
    Alan