Tidigaste möjliga projektstart - projektbidrag scenkonst

Hej!
När kan projekt tidigast starta för utlysningen om projektbidrag inom scenkonst med deadline 10 september 2019?

Kommentarer

  • Hej igen Izabella,
    Den projektomgång som går att söka nu är för 2020; det går alltså bara att söka för kostnader och aktiviteter som planeras under 2020. Är det ett produktionsprojekt måste det också ha premiär under 2020. Stödet betalas ut i början av nästa år.

    Vänligen,
    Anna
    Kulturrådet