Projektbidrag till musikarrangörer - andra fördelningen?

Hej!

Jag tänkte kolla när man får besked om ansökan för Projektbidrag till musikarrangörer, andra fördelningen - som var i oktober 2021.

Har sökt för projekt under sommaren 2022 men har svårt att jobba vidare iom att vi inte vet om vår ansökan går genom eller inte.

Mvh
Andreas

Kommentarer

  • Hej,
    Planerat beslut är den 25 jan 2022. Besked kommer tidigast dagen innan.

    Mvh
    Elisabet
  • Hej!

    Är detta beslut försenat? Kan ej se något uppdaterat i ärendet och har ej fått något mail om besked än.
    Mvh
    Andreas
  • Hej,

    Nytt beslutsdatum är imorgon 1 februari 2022. Bidragssökande kommer få beskedet via mejl den 2 februari.
    Kulturrådet