Projektbidrag Musik 2024, när får man besked om beslut

Hej, jag undrar på ett ungefär när beslutet kommer för ansökan Projekt inom musikområdet med sista ansökningsdag 10 september 2024? Eller var nånstans på er hemsida man kan finna info om detta?

Mvh

Micaela

Kommentarer

  • Hej,

    Preliminärt beslutsdatum är den 26 november 2024. Det står inget på hemsidan eftersom datumet är preliminärt och kan komma att ändras.
    Seyde
  • Stort tack för svar, det hjälper fint att bara veta på ett ungefär. tack!

    Micaela
  • Hej!
    I ansökan ska årets resultat anges. Ska det vara resultat före eller efter skatt?

    Mvh
    Monika
  • Hej!

    Årets resultat är ett företags slutliga resultat enligt resultaträkningen i bokslutet/årsredovisningen. Årets resultat beräknas genom att samtliga kostnader dras ifrån intäkterna (intäkter och skulder beräknade enligt bokföringsmässiga grunder).
    Kulturrådet