Problem med redovisningsblanketten på nya webbplatsen

På en del datorer stöter man på tekniska problem med att komma åt sin redovisning sedan vi lanserade Kulturrådets nya webbplats. Vår IT-avdelning jobbar på att lösa problemet!

Testa gärna följande saker om du får felmeddelanden om osäker anslutning eller att anslutningen avvisas:
-Byt webbläsare, testa t.ex. Safari, Firefox, Chrome eller Internet Explorer.
-Testa att använda en annan dator.
-Rensa cookies ("kakor") i webbläsaren.

Om det inte fungerar trots att du provat sakerna ovan, maila oss på support@kulturradet.se och ange vilket ärende det gäller, vilken dator, operativsystem och webbläsare du har, samt vilka av stegen ovan som du provat.

Vänligen,
Kulturrådets support-team
Kulturrådet

Kommentarer

  • Hej!
    Jag hittar inte var jag ska redovisa Kur 18. Var på sidan finns det?
  • Hej Helen,
    Det är några dagar till du måste vänta innan du kan ha tillgång till blanketten. Blanketten ser du när du har loggat in och öppnat "Mina ärenden". Det ärende som ska redovisas har då en utropstecken (!) och ovanpå ser du "Ny blankett". Du öppnar den och börjar fylla i den. Glöm inte att spara då och då medan du arbetar med blanketten.

    Med vänlig hälsning
    Alan