Planerade konserter (projektbidrag för fria musikgrupper)

Hej,
I formuläret för Projektbidrag för fria musikgrupper för nationella och internationella turnéer ska man lista "planerade konserter i projektet". Gäller det endast de planerade konserterna man söker för, eller alla planerade konserter (under t.ex. det året)?

Kommentarer

  • Hej Fredrik,

    I ansökan ska du ange de planerade konserter som du söker bidrag för.

    Vänliga hälsningar
    Alan