Planerad utgivning, fylla i budget för 2-5 böcker

När jag försöker fylla i budgetblanketten för planerad utgivning finns bara en rad per post. Hur ska jag fylla i när jag vill söka för 2-5 böcker som inte är en serie men har ett gemensamt tema som passar vår utgivning?

Kommentarer

  • Hej Liv,
    Budgeten ska innefatta projektets hela ekonomi för det år som ansökan avser. Den ska inte vara uppdelad per titel. Du får gärna bifoga en mer detaljerad budget till din ansökan där budgeten för varje utgiven titel framgår.
    Mvh
    Elisabet