Öppna förskolan

Hej!
Finns det några kulturbidrag som öppna förskolan kan söka hos er?

Kommentarer

  • Hej Mia,
    Tack för din fråga.
    Kulturrådet har inget särskilt bidrag som är specialanpassat till öppna förskolan, men det finns olika bidrag som kanske skulle passa er verksamhet, tex Läs- och litteraturfrämjande insatser.
    Du kan även hitta alla bidrag som Kulturrådet tillhandahåller på Kulturrådets hemsida under bidrag och läsa om dessa och se om något är passande.

    Vänliga hälsningar