Fråga om "Kontonummer (ej bankkonto)" + momsregistrerad

Hej! Jag håller på att skapa ett konto för att kunna ansöka.

Jag undrar vad som menas med "Kontonummer (ej bankkonto)"?

Undrar också om jag behöver vara momsregistrerad för att kunna ansöka?

Tack på förhand!
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej John! Det som avses är att du ska fylla i ett bankgiro- eller ett plusgirokonto, inte ett bankkonto av personlig typ t ex personkonto.
    Nej, du behöver inte vara momsregistrerad.

    Vänligen,
  • Hej,
    Och om man inte har bankgiro eller postgiro utan bara bankkonto? (Enskild firma).

  • Hej Mia,
    Det svaret finns här.

    Vänligen,
    Anna
  • Mia, ring banken. Dom hittade att jag hade ett. Är också enskild firmare