Musikarrangörer: Vilka obligatoriska bilagor efterfrågas?

Hej!
I blanketten står att info om eventuella obligatoriska bilagor finns på hemsidan. Jag hittar dock ingen info om detta när det gäller ansökan om verksamhetsbidrag musikarrangörer.
Vänliga hälsningar
Lisa

Kommentarer

  • Hej Lisa,

    Om ni söker verksamhetsbidrag så är det obligatoriskt att skriva in eller bifoga det kommande årets verksamhetsplan (se sid 4 i blanketten, vid Verksamhetsplan: Anges i fältet nedan / Bifogas ansökan: Beskriv er verksamhet kommande år.)

    Vänligen
    Alan