Ny samordnare/kontaktperson för Skapande skola - ta över konto

Om man är ny som kontaktperson
för huvudmannen, hur skaffar man ett konto för att kunna göra ansökan? Vi har en tidigare kontaktperson som har ett konto, är det bara att ta över hennes konto?
Elisabet (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    Om din företrädare har lämnat över sina inloggningsuppgifter kan du logga in och ändra under "Mina kontaktuppgifter" innan du påbörjar en ny ansökan.

    Eller så kan du skapa ett nytt konto.

    Oavsett vilket sätt du väljer ska du också kontakta Kulturrådets support (support[a]kulturradet.se) och meddela att du är ny kontaktperson. Då kan vi uppdatera i befintliga ärenden - och om du skapat ett nytt konto, ge dig åtkomst till äldre ärenden.
    Det är viktigt inför redovisningen att rätt kontaktperson är angiven i ansökan.

    Läs gärna mer om kontaktpersonens roll och ansvar

    Elisabet