När fattas besluten om krisstöden?

När fattas beslut om krisstöd för särskilda behov i kulturlivet?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Under v. 50 beslutas om krisstöd till särskilda behov i kulturen.
    Besluten fattas och kommuniceras uppdelat på flera dagar.
    Detta stöd beslutas den 8, 9 respektive den 10 december, uppdelat utifrån sökt belopp.

    Mvh
    Kulturrådet

  • Varför sex olika fördelningstillfällen?

    För att de tekniska/administrativa systemen ska klara av att hantera så många beslut.

    Mvh
    Kulturrådet