När är ett evenemang uppskjutet?

Arrangören har omförhandlat befintliga överenskommelser med medverkande aktörer och har en utförbar plan för hur evenemanget ska kunna genomföras under 2020, annars ska evenemanget ses som inställt.
Kulturrådet

Kommentarer

  • Om ett evenemang varit framskjutit från juni 2020 till nu hösten 2020. Och vi i vår planering då behövt flytta ett annat evenemang som var planerat till hösten 2020 på framtiden eller ställa in det helt.

    Kan vi då ansöka för evenemanget som ursprungligen varit planerat till hösten 2020, trots att det ersatts av evenemanget som ursprungligen skulle genomförts under juni 2020.
  • Hej Ola,

    Om evenemanget har ersatts kan ni inte söka för det. Ni får söka det för de evenemang som ni var tvungna att flytta mellan 1 juni och sista september.

    Vänligen
    Alan