Musikutgivning (fonogram)

Hej!
Jag undrar när online-blanketten för ansökan om fonogramstöd öppnas? Det står två datum på infosidan (11/8 samt 8/9). Betyder det att blanketten finns tillgänglig mellan dessa datum, att jag inte kan se vilken info jag behöver för att ansöka innan 11 augusti?
Bästa hälsningar,
/Patric

Kommentarer

  • Hej Patric!
    Det blev tyvärr ett fel i det tidigare svaret du fick. Precis som du själv skriver så är datumen på bidragssidan den period som det är möjligt att söka bidraget. Musikutgivning kan alltså sökas mellan den 11 augusti och den 8 september 2020. Informationen på bidragssidan kan komma att uppdateras närmre inpå att bidraget öppnar, men såvitt jag vet planeras inga större förändringar.

    Vänligen,
    Anna