Musik- och kulturskolor - kvalitetshöjande insatser och sänka elevavgifterna?

Jag skulle vilja söka bidrag till musik- och kulturskolor för att både genomföra kvalitetshöjande insatser och sänka elevavgifterna.
Varför är det inte möjligt i blanketten?

Kulturrådet

Kommentarer

  • Detta regleras av förordningen för bidraget till musik- och kulturskolor (2015:998). Där anges att man kan söka för det ena eller det andra, inte för både och.

    Kulturrådet